MENANGI TOYOTA VIOS DENGAN PEMBELIAN QURTA BY SWEET AIMAN - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Khamis, 8 Jun 2017

MENANGI TOYOTA VIOS DENGAN PEMBELIAN QURTA BY SWEET AIMAN


Salam Ramadhan,


Sempena menyambut bulan Syawal tidak lama lagi, kini Aiman Tino kini menerokai dalam bidang fesyen selepas berjaya dengan produk kosmetiknya 'Sweet Aiman'. Di majlis pelancarannya baru-baru ini di Busana @Menara MARA Kuala Lumpur. Aiman memilih konsep Qurta 'Hipster' yang sangat sesuai untuk semua peringkat umur  kerana ianya bercirikan konsep "unisex" di mana ianya boleh digayakan oleh oleh wanita juga.



Pemilihan rekaan dan corak Qurta adalah dari impirasi Aiman Tino sendiri bersama Dato' Ryzal Jamaluddin iaitu pengasas produk Wonder Glow. Aiman Tino juga mengeluarkan lagu raya berjudul "Lara Dalam Kerinduan" sempena menyambut bulan Syawal yang dimuatkan di saluran YouTube pada 12 Mei 2017 dan mendapat sejuta lebih penonton.










Produk Wonder Glow


CONTEST SWEET AIMAN SOUL TO SEOUL

Setiap pembelian Qurta by Sweet Aiman dan juga produk Wonder Glow peminat-peminat Aiman Tino layk menyertai peraduan "Soul to Seoul Contest Sweet Aiman" di mana hadiah utamnya adalah sebuah kereta Toyota Vios, percutian ke Korea serta wang tunai RM10,000. Nilai keseluruhannya adalah sebanyak RM500,000.




Oklah apa tunggu lagi, mulalah bershopping beli Qurta 'Hipster' by Aiman Tino yang sangat bergaya dan berwarna-warna dan manalah tau rezeki masing-masing menang kereta Toyota Vios sebiji.


Jadi cepat-cepatlah beli Qurta by Aiman Tino yang ada dijual semua rangkaian terpilih Mydin Super Market di seluruh Malaysia, diantaranya:

    1.   Mydin USJ Subang     
    2.  Mydin UTC Melaka   
    3.   Mydin Bukit Mertajam Pulau Pinang 
    4.  Mydin Kubang Kerian, Kelantan
    5.  Mydin Pelangi Indah, Johor Baru
    6.  Mydin Meru Raya, Ipoh
    7.  Mydin Sinar Kota Kuala Lumpur

dan juga semua kaunter Wonder Glow seluruh Malaysia.

Untuk Maklumat Lanjut:



Instagram:  @sweetaiman360deg  






1 ulasan:

  1. Very fashionable clothes. Good contest to join with big prizes.

    BalasPadam

Thak You For Your Comment