FATAH AMIN DI PELANCARAN QUILL CITY MALL RAYA KASIH & CINTA - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Sabtu, 3 Jun 2017

FATAH AMIN DI PELANCARAN QUILL CITY MALL RAYA KASIH & CINTA




Salam Ramadhan


Pada tahun ini  Quill City Mall Kuala Lumpur melancarkan Sambutan Perayaan Raya dengan bertemakan Raya Kasih & Cinta sempena Ramadan & Hari Raya Aidilfitri 2017.  Konsep yang diadapsi daripada novel Hero Seorang Cinderella (HSC) yang sedang ditayangkan sebagai drama bersiri menampilkan Fattah Amin dan Nur Fazura di Astro Ria dan dan Astro Ria HD di mana kebanyakan penggambaran dilakukan secara eksklusif di Quill City Mall KL.

Seri Wangi yang hadir semasa pelancaran tesebut terasa sangat terpegun dengan dekorasi Taman Botani Diraja bertemakan Raya Kasih & Cinta kolaborasi "Hero Seorang Cinderella". Ketika melangkah di pintu masuk Seri Wangi melalui Terowong Gerbang Romantik yang dihiasi lampu, pengangkutan diraja HSC dan replika istana HSC yang dihiasi indah dengan taman hijau dan coklat serta gubagan bunga berwarna pestal, buaian dan Kasih dan Cinta Quill 'Love Lock'.
Terowong HSC
Gerbang Kasih & Cinta

Pengangkutan Diraja

Kunci Cinta Seri Wangi Sebelahan dengan Kunci Fatah Amin

Replika Istana Kasih & Cinta
Taman Diraja (Royal Garden)

Di majlis Pelancaran Raya Kasih & Cinta dimulakan dengan persembahan tarian selamat datang "Gema Warisan" dari Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara (JKKN) yang sangat menakjubkan, Seri Wangi pun rasa terpukuay lihat persembahan tarian mereka. Kemudian Dato' Ar.Michael Ong, Pengarah Eksekutif Kumpulan Syarikat Quill Group menyampaikan ucapan Raya kepara semua pengunjung dan media kemudian bersama Ng Chee Kheong, Ketua Pegawai Operasi Quill Group Of Companies, Joseph Teo, Nasib Presiden, Pemasaran Quill City Mall KL, Fattah Amin dan Shiha Zikir merasmikan pelancaran Raya Kasih Cinta. The best sekali Dato' Ar.Michael Ong, Fattah Amin dan Shiha Zikir meterai Raya Kasih & Cinta Quill 'Love Locks' pada bingkai hati bersama rakan-rakan media dan tetamu. Majlis diserikan dengan nyanyian dari Shiha Zikir.  Pada majlis tersebut Nur Fazura tidak hadir jadi Seri Wangi rasa jika Nur Fazura hadir tentu lagi meriah majlis tersebut.





Shiha Zikir


Dato' Ar. Michael Ong

AKTIVITI-AKTIVITI DAN PROMOSI HARI RAYA


Persembahan Artis Jemputan

Persembahan dari Cintawarna Raya Dance

Penebusan Hari Raya Packet dan Limited Edition Pillow

Kasih & Cinta 'Love Locks'

Jomlah kita ramai-ramai shopping di Quill City Mall Kuala Lumpur kerana banyak aktiviti-aktiviti untuk anda sekeluarga dan kanak-kanak sambil membeli-belah dengan suasana dekorasi Royal Garden Cinderella  Kasih & Cinta. Dan juga boleh singgah shopping di gerai Royal Garden koleksi Fattah Amin, Koleksi Prima Valet seperti Amy Search, Shaheizy Sam, Eirah Exclusive, Altelia Amini, Nur Aishah, AEON, Gajah Duduk dan banyak lagi dan Berbuka Puasa di oulet-oulet Foodcourt di Lower Ground Floor dan kadar rata tempat letak kereta RM3 pada hujung minggu.

Jangan Marah Seri Wangi Gantikan Nur Fazura


Jangan Lupa tengok drama "Hero Seorang Cinderella"

Untuk Maklumat lanjut layari:

website:  Quill City Mall KL

Facebook:  Quill City Mall KL








#quillcitymallkualalumpur   #rayakasih&cinta    #fattahamin  #nurfazura  #heroseorangcinderrela #lovelocks



















SALAM

4 ulasan:

  1. Untung la akak..SA ari tu x sempat nak pergi sebab tetiba boss buat meeting..stress betul

    BalasPadam
    Balasan
    1. haaa..mmg pun rezeki kak ari tu dpt posing sebelah dia itupun kejap jer..tkt org mrh..

      Padam
  2. Perrgh, Bagai pinang dibelah 2, sama cantik sama padan. Boleh Jalan Neelofa & Fazura. Kita Gabungkan FAttse.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ok gak nama tu...haaaa..ganti Fazura jap yg xdtg ari tu.

      Padam

Thak You For Your Comment