TEH TARIK MEGA 2017 BERSAMA HANG TARIK F&N DI MYDIN USJ - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Selasa, 30 Mei 2017

TEH TARIK MEGA 2017 BERSAMA HANG TARIK F&N DI MYDIN USJ

HANG TARIK F&N


Seri Wangi gembira dapat bertemu dengan Mahaguru Teh Tarik "Hang Tarik" di event F&N yang memperkenalkan Piawai Emas dan Mahaguru Teh Tarik "Hang Tarik" di Mydin USJ pada 20 Mei 2017.

Menerusi kempen Hang Tarik F&N  kita dapat berkongsi cara terbaik membuat Teh Tarik Ori dengan lebih sempurna denan kemanisan secukup rasa yang lemak berkrim dan berbuih cantik dengan hanya perlu "kahwinkan" Susu pekat manis F&N dan Susu Sejat F&N. Memangpun sedap Seri Wangi dah merasainya di majlis tersebut dan beberapa kali Seri Wangi minum memangpun Ori..!!

Jom kita tengok video F&N Raya dengan Hang Tarik yang membantu sebuah keluarga dalam menyediakan Teh Tarik untuk menyambut tetamu pada Hari Raya...sungguh kelakar dan menghiburkan.





AKSI HANG TARIK DAN PAKAR TEH TARIK F&N



Phakir, Naib Juara Raja Teh Tarik tahun 2013 dan 2014, memaparkan kekayaan budaya tradisional Kedah melalui persembahannya di F&N Teh Tarik Mega 2017.



Orang ramai tertarik dengan persembahan Raja Teh Tarik 2001 dan 

2005 Raja Elias, yang mempamerkan keharmonian 3 kumpulan 

etnik terbesar di Malaysia.




Naib Juara Raja Teh Tarik 2005, 2006 & 2007 Chef Matt, juga

dikenali sebagai Flying Chef, mempamerkan semangat pahlawan 

sebenar dengan persembahanya yang bertajuk Citarasa Pahlawan 

Berdansa.




PENGEMBARAAN HANG TARIK

Seri Wang tak sangka bila tiba-tiba masuk Cabaran Pengembaraan Hang Tarik, kelakar pun ada, rasa malu pun ada...tapi tak kisah sebab Seri Wangi enjoy betul dapat serta di acara F&N Teh Tarik Mega 2017, happening gitu...! 













Di Kempen Hang Tarik Mrga 2017, berbagai-bagai acara dan permainan yang diadakan pada hari tersebut seperti sesi foto dengan aksi Teh Tarik, Teka Gambar dan lain-lain lagi untuk berkongsi dengan Rakyat Malaysia cara terbaik membuat Teh Tarik Ori yang sempurna dengan produk Susu Pekat Manis F&N diperkayakan dengan kebaikan lemak berkrim dan Susu Sejat F&N menawarkan pilihan yang lebih sihat dan lebih lazat. Seri Wangsi beberapa kali minum Teh Tarik F&N memang sedap, berkrim dan ori gitu...!



Tarik Jangan Tak Tarik

F&N terus menjadi pilihan sejak turun temurun dan menjadi teman yang dipercayai dan memainkan peranan penting di dapur semua Rakyat Malaysia dan pengusaha F&B menerusi komitmen jenamanya dan menawarkan 'Pure Enjoyment.Pure Goodness' kepada golongan pengguna F&N.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thak You For Your Comment