HONESTBEE LAUNCHING CEREMONY - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Jumaat, 10 Mac 2017

HONESTBEE LAUNCHING CEREMONY


Assalamualaikum pembaca tersayang,

Post kali ini saya nak ceritakan tentang pembelian online, semua orang sudah tahu macam-macam yang kita boleh beli di atas talian. Lebih-lebih lagi bagi orang kota yang sentiasa sibuk dan tidak ada masa untuk membeli barang-barang keperluan di kedai, pasaraya ataupun ke pasar. Jangan risau sekarang ini tidak ada yang mustahil apatah lagi sekarang zaman IT, semua orang tau cara bagaimana hendak membeli secara online, lebih-lebih lagi yang malas hendak ke kedai atau pasaraya sekiranya tidak ada masa jadi perkara yang paling mudah untuk mencari penyelesainnya adalah dengan membeli barang keperluan harian dengan hanya menekan butang di telefon mudahalih.

                                 Majlis Pelancaram HONESTHBEE 

HONESTBEE

HONESTBEE adalah jalan penyelesaiannya kerana anda boleh membeli-belah barang-barang keperluan rumah secara online yang baru dilancarkan di Malaysia tahun ini di honestbee,my   Baru-baru ini pada Honestbee mengadakan merasmikan majlis pelancaraan pada 28 Feb 2017 jam di The Bee, Publika, Block C, Level 2, Publika Solaris Dutamas.


Majlis Pelancaran Honestbee
Di Majlis Pelancaran Honestbee tersebut banyak diterangkan tentang kemudahan rangkian membeli-belah secara online untuk kemudahan pelanggan mereka yang tinggal di Sekitar Lembah Klang dan Wilayah Persekutuan di mana perkhidmatan Honestbee di Malaysia selain di Asia ketika ini dijalankan dan akan mengembangkan perkhidmatan mereka di kawasan lain kelak.


HONESTBEE BRAND

Honestbee Brand in Asia

Honestbee Brand Di Malaysia

Kini Honesthbee mempunyai sebanyak 60 rakan niaga di 8 Negara dan mempunyai 120,000 produk di Asia dan di Malaysia kita mempunyai 17 Brand, 20 Bandar di Klang Villey (Selangor) dan Wilayah Persekutuan serta 17307 produk keperluan barangan rumah terkini di Malaysia. Tentu anda berasa lega kerana tidak terburu-buru hendak membeli barang dapur, hanya cuma order online dan pilihlah barangan keperluan yang dihendaki seperti barangan dapur, barangan bayi, makanan sejuk beku, buah-buahan dan sayur-sayuran dan banyak lagi di honestbee,my  

Cara Nak Buat Pembelian

Muat Turun APP Honestbee

Sekarang saya nak cerita cara nak order produk di Honestbee, apa yang perlu anda semua buat ialah Dowload aplikasi Honestbee di App Store atau Google Play dan mulalah bershopping apabila sudah buat pesanan dalam barangan yang anda orderakan dihantar oleh Delivery Bee dalam 1 jam. Cara pembayaran ialah bayar setelah menerima penghantaran dari delivery bee, perkhidmatan Honestbee dari jam 09.00 pagi hingga 10.00 malam setiap hari. Untuk pelanggan dan kawan-kawan saya nak beri extra rm15 apabila membeli di Honestbee cuma klik kat link tersebut.  https://honestbee.my/r/HALIMAM1188

Selamat bershopping dengan gembiran di honestbee,my  



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thak You For Your Comment