Rabu, 13 Julai 2011

JANGAN TANYA APAKAH BAKTI NEGARA UNTUK KITA

                                           "Luahan hati seorang tua (wira negara)"


Pakcik ni berbicara soal sejarah dan reaksi beliau perihal Perhimpunan BERSIH 2.0 pada 9 Jul 2011. Pakcik macam ni pun tahu berfikir, inikan pula kita yang berpelajaran tinggi.. Tolak tepi imej dia, dengar apa yang kita kata.. Kita berilmu, kita tahu bezakan antara yang mana baik dan yang mana buruk.




"Tanya diri kau ape bakti kau pada negara, jangan tanye

 negara ape bakti negara pada  kau! "

Ahad, 3 Julai 2011

HEBATNYA JERSLIN POWER OIL



-  Ekstrak Lintah 
-
- Mengandungi Habatus sauda dan herba terpilih. 

- Tidak perlu makan hanya sapu 

- Tiada Kesan sampingan

- Selamat untuk semua peringkat usia,ibu megandung & bayi.

- Halal

- Kandungan- 20ml,30ml,40mk dan 50ml.


Hebatnya Jerslin Power Oil bukannya seri wangi nak buat cerita kosong je. Seri wangi sendiri pun dah banyak kali pakai minyak ni. Minggu lepas seri wangi satu keluarga makan angin ke Kuching, Sarawak selama 4 hari.  Minyak jerslin Oil tu memang seri wangi bawak ke mana je. Sebelum seri wangi menginap di hotel Damai Puri yang sememangnya cantik dan terletak di tepi pantai namun begitu perjalanannya dari bandar kuching begitu jauh lebih kurang 2 jam.

Seri wangi bermalam di rumah kawan suamia yang bernama dayang, dia tinggal bersama adiknya azura yang mempunyai anak kecil 4 bulan yg teramatlah comel dan gebu. Seri wangi tengok emaknya macam keletihan aje sebab anak kecilnya selalu menangis malam dan tidurpun tak lena. Jadi esoknya seri wangi tolong urut-urutkan badan anaknya dengan minyak Jerlin Oil tu, sapu kat mata dia, tangan dia, kaki dia dan perutnya.  Selepas sapu dengan minyak tu, anaknya tidur dengan lena sekali. Seri wangi kesian kat dia lalu bagi terus minyak tu. Bila seri wangi spergi ke Pasar Santok, rupa-rupanya kat situ pun ada jual minyak Jerslin Oil. Selepas seri wangi menginap di hotel, esoknya dayang dan suami membawa kami keluarga berjalan-jalan sekitar bandar kucing. Seri wangi gembira sangat bila azura kata anaknya dah tak nangis lagi, dah lena tidur malam termasuk dia sekali. Sekarang seri wangi semakin yakin kehebatan Jerslin Oil yang pelbagai guna.ml,




4l0ml dan 50ml