Follow Me and I Follow You

Rabu, 15 Disember 2010

CARA NAK DAPAT ANAK LELAKI DAN PEREMPUAN

Gambar Hiasan.  Cara nak dapat anak lelaki


Seri wangi rasa ramai yang nak anak lelaki dan juga yang nak anak perempuan. Tapi....ada juga yang tak dapat anak langsung. Seriwangi rasa sedih zaman sekarang bila senang mengandung dan dapat anak dibuangnya begitu saja macam sampah, macam buang anak patung yang dah buruk. Kat sini seri wangi cuma nak bagi tau apa yang seri wangi baca dalam majalah mahupun suratkhabar tentang petua dan juga tip-tip untuk dapatkan anak lelaki. Macam seri wangi ni dah ada 6 anak lelaki...nak dapat anak perempuan......hmmmm....dah tutup pulak kilang! Heee....

Masa time seri wangi tak pulak jumpa tip-tip macam mana nak dapat anak perempuan, apa-apa pun kita cuma berusaha, yang sebenar-benarnya hanya Allah s.w.t. yang uruskan segala-galanya dan kita cuma berusaha je...! Nak tau masa mengandung time tu, member cakap macam-macam nanti dapat anak perempuanlah...sebab tengok perut bulat cantik je...kononnya kalau anak lelaku perut tu lunjung ke depan. Dan seri wangi pula sememangnya dah tau dapat anak lelali sebabnya setiap kali mengandung seri wangi pasti bermimpi makan buah, tengok buah...yang banyak dan juga mimpi batu permata. Kakak kata kalau mimpi batu pertama seperti berlian dapat anak lelaki, tapi...yang bestnya mimpi berlian besar...bestnya.

Hah...! Seri wangi nak ceritalah sebab apa seri wangi asyik dapat anak lelaki? kata orang kalau dapat anak lelaki...suami kita kuat! tapi...kalau dapat anak perempuan orang perempuan yang kuat....? Faham-faham ajelah kuat apa kan? Tetapi  sebenarnya semua itu ada kaitan dengan pemakanan kita, seri wangi ada baca sekiranya kita banyak makan daging dan ayam boleh cenderung dapat anak lelaki kerana daging dan ayam panas dan mempengaruhi benih sperma lelaki. Betul ke...Lu fikirlah sendiri...."kata Nabil. Sememangnya seri wangi sekeluarga memang selalu makan daging dan ayam dan juga sayur-sayuran. Macam mana nak ikut tip ni? Kalau nak cuba...kena cuba bila sudah tau para-para ibu mengandung, masa tulah janin tengah proses nak jadi perempuan ke....lelaki ke...! Tapi....bila dah masuk beberapa minggu dah tak guna sebab alat kelamin dah terbentuk. Tapi....kalau salah jangan marahkan seri wangi pulak ye!


Cara nak dapat anak perempuan...comelkan gambar kat atas? geramnya seri wangi tak dapat anak perempuan. Nak buat macam mana kan? dah tak ada rezeki....nampaknya kena tunggu cuculah pulak. Seperti yang seri wangi katakan nak dapat anak perempuan ada tip-tiup yang bolih diikuti, itupun kalau nak cubalah...! semua ini seri wangi baca dalam majalah, dah lupa nama majalah tu, dah lama sangat. Itupun baca masa dah dapat anak 6...kalau tidak mau juga seri wangti mencubanya. Dalam majalah tu kata....kalau nak dapat anak perempuan pulak kena banyak makan ikan, sayur dan benda-benda  masam seperti  buah orange, buah mangga, tak kiralah yang masam-masam, tapi jangan pulak makan jeruk yang dijual kat kedai...tak bagus sebab banyak pewarna nanti membahayakan anak dalam kandungan.  Dan lagi....malu pulak nak cerita.......masa nak bersama tu...yang perempuan tu kena sapu sikit air limau nipis ataupun cuka campur sikit dengan air kat faraj tu...agak-agaklah...berani nak cuba? Ataupun....kata orang tua-tua kalau nak anak perempuan kena curi senduk kat rumah member yang ada anak perempuan....percaya tak? Kalau tak percaya tanya kat nenek kita kat kampung. Dan....lagi satu masa mengandung tu kalau selalu mimpi bunga-bunga tu, orang kata dapat anak perempuan...betul ke? Da...kesimpulannya seri wangi cuma beri pendapat je....semuanya adalah kuasa Allah s.w.t. dan kita cuma berusaha, seri wangi berpendapat anak lelaki ataupun anak perempuan sama je...cuma cara kita membimbing mereka yang akan menentuka masa depan mereka. Pada firasat seri wangi anak-anak remaja zaman sekarang tertalu terdedah dengan pengaruh yang elok dari dunia luar, jadi...renung-renungkanlah untuk memberi ajaran agama secukupnya.


5 ulasan:

  1. BABY sangat comel dan suci
    bau baby tak ada kat manusia lain tau
    Wahh...banyak BE tu...
    sorry shoutbox x available
    thx for comment dear

    MY RECENT POST : JAPAN MAID CAFE a.k.a Cosplay Restaurant

    BalasPadam
  2. lelaki atau perempuan itu semua adalah anak...biarlah Allah yang menentukan.

    BalasPadam
  3. Dah dapat 2 lelaki dan 4 perempuan, kilang pun dah tutup. Kalau nak lagi kena buka kilang baru nampaknya...

    BalasPadam
  4. Cx dtg sbb nk tau tips. Hehe nak sgt dpt baby awal. Cx baru sblm kawen. Hihi

    BalasPadam
  5. Kena amalkan makanan berkhasiat, elakkan minum ais, air bergas dan amalkan makan bijiran habatusaudah yang diblen setiap hari utk kesihatan.

    BalasPadam

Ulasan anda akan saya balas.